.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمود جان؛ بشكن اين حصار را !
رشيد غريبي اندبيلي
محمود جان؛ بشكن اين حصار را !

برادر گرامي وخدمتگزار ملت ايران جناب آقاي محمود احمدي نژاد رياست محترم جمهوري اسلامي ، همانگونه كه در جريان هستيد بيش از يك ماه است كه فضايي سياسي اجتماعي ايران رنگ وبوي ديگري دارد امروزه شاهد هستيم دوستاني كه در دفاع از شما از جان ودل مايه گذاشتند به منتقدين جدي شما تبديل شده اند و به نظر مي رسد تعداد اين عده هم همچنان در حال افزايش است .
محمود عزيز اگر يادتان باشد براي رسيدن به مقام رياست جمهوري و به قول فرمايشات جناب عالي به مقام نوكري مردم چندين شعار اساسي مطرح نموديد كه همين شعار ها و سابقه اي كه از حضرتعالي وجود داشت بارقه اميدي در دل نيروهاي ارزشي و اصولگرا بوجود آورديد و نيروهاي اصولگرا وارزشي نظام با جان ودل براي موفقيت شما تلاش كردند و اصولگرايان و نيروهاي ارزشي براي شما در اردوگاه خود حساب ويژه اي باز كردند و شما هم الحق نشان داديد عزم خود را براي ساختن ايراني آباد جزم كرديد .
شما در شعارهاي انتخاباتي خود مبارزه با فقر و توجه ويژه به محرومين جامعه و به قول حضرت امام توجه به كوخ نشينان را در سرلوحه خود قرار داديد و همچنين مبارزه با تبعيض هاي ناروا و ايجاد فرصتهاي برابر براي همه مردم و بريدن دست رانت خواران وبرقراري عدالت اجتماعي و همچنين توجه ويژه به جايگاه ارزشهاي والاي اسلامي و انساني وروحانيت و مراجع از نكات برجسته برنامه هاي رياست جمهوريتان بود .
در اين ميان و با توجه به عملكرد بسياردرخشانتان در دوره مسوليت شهرداري تهران توجه بسياري را به خود جلب نموديد.بسياري از بزرگان و اساتيد و نيروهاي ارزشي در راه رسيدن شما به اين جايگاه از جان ودل مايع گذاشتند وپس از كسب اعتماد راي مردم ورسيدن شما به جايگاه رياست جمهوري نيز همچنان ياريتان نمودند .
وشما نيز با جمع نمودن بسياري از نيروهاي ارزشي متخصص و توانا پاسخ خوبي به اعتماد مردم ونيروهاي ارزشي داديد و با كار شبانه روز نشان داديدكه قدر دان اين اعتماد بوده و هستيد حلقه نزديك واولتان به جز جناب آقاي مشايي كه وصله ناجوري محسوب مي شد مملواز نيروها ارزشي و متخصص و مومن بود .و به نظر مي رسد همين وصله در حال تبديل مشكل بزرگي براي شما ونظام است .
محمود جان اگر يادتان باشد هنگام انتخابات دور نهم رياست جمهوري تعدادي از مراجع از شما حمايت نمودند وبه گفته آيت الله خزعلي مراجع بزرگي همچون صافي گلپايگاني و مكارم شيرازي به شما راي دادند وپس از انتخاب شما به رياست جمهوري نيز بسياري از مراجع تقليد وعلماي بزرگ با حمايت از دولت شما ؛آن را فرصتي براي خدمت رساني به محرومين دانسته و شما نيز بارها وبارها اعلام كرديد كه دولت خود را موظف به همكاري با روحانيت و شنيدن وعمل به رهنمودهاي دلسوزانه روحانيت و مراجع مي داند وبارها سعي نموديد در ديدار با روحانيون وحتي سفر به قم وديدار با مراجع براين امرتاكيدنمايد اما همين وصله ناجور دولت شما يعني جناب مشايي آن مراجع و بخشي از روحانيت را از شما دلگير نموده است.
در همين زمينه ودر انتقاد از سخنان وعملكرد جناب مشايي و بي اعتنايي شما به نصايح نمايندگان مجلس و مسولين آيت‌الله مكارم شيرازي از مراجع عظام تقليد درباره اظهارات اسفنديار رحيم‌مشايي مي گويد :« چه لزومي دارد كساني كه اين گونه فكر مي‌كنند جزء همكاران رئيس جمهور محترم باشند، هنگامي كه 200 نفر از نمايندگان مردم به چنين كاري اعتراض كنند مفهومش اين است كه بيش از دو سوم مردم اين كشور با چنين شخص و چنين افكاري مخالفند.»
در یک اقدام دیگر آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید نيز پیرامون سخنان مشایی اعلام موضع نموده و گفتند :«هرگز شایسته نیست که رئیس‌جمهور محترم و مکتبی کسی را که فکر و فرهنگش در حدی باشد که نتواند این حقیقت را درک ‏کند و یا از لحاظ ادبی قدرت بیان این مطلب را ندارد و یا آنقدر شهامت روحی ندارد که به اشتباه خود به طور صریح اعتراف کند و عذر بخواهد را مشاور خود قرار بدهد و یک پست مهم دولتی را به او بسپارد تا نه تنها اعتراض به جای نمایندگان محترم مجلس شورای ‏اسلامی بلکه اعتراض ناراحتی همه ملت آگاه و متعهد ایران اسلامی را به دنبال داشته باشد.
اما شما در برابر آن همه انتقاد از مشايي؛ وي را داراي روح پاك دانسته كه ديگران نمي توانند وي را درك كنند ودرجايي هم فرموديد آنقدر به وي اعتماد واطمينان داريد كه حاضريد در دولت بعدي به عنوان معاون مشايي خدمت كنيد . اکنون این سوال مطرح می شود که معنای مقاومت شما در برابر نظر مراجع ، نمایندگان مجلس و بقیه ی منتقدان و معترضان چیست؟ چه چیز باعث شده که رییس جمهوری در برابر این همه خواسته مقاومت کند ؟
آیا تشخیص مراجع ، نمایندگان مجلس ، برخی گروههای سیاسی ، برخی ائمه ی جمعه و جماعت و... نادرست بوده است ؟ و یا خواست آنها به حق نبوده است ؟ محمود جان به اردوگاه اصولگريان برگرد، برگرد و با تبري جستن از جناب مشايي اجازه بده شيريني و حلاوت خدمت به مردم ونظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بركام دلسوزان ومردم ايران دوچندان باشد.
محمودجان اگر يادتان باشد بارها وبارها تاكيد كرده بوديد كه درخدمت رساني به نظام ومردم درب اين دولت به روي تمام متخصصان ودلسوزان باز است و ملاك حضور افراد در اين دولت فقط همراهي و خدمت به مردم است و در اين راه سعي نموده ايداز تمام ظرفيت ها استفاده نمايد و انصافا هم نشان داديد كه در جمع آوري نيروها ارزشي و متخصص با انگيزه خدمت موفق بوده ايد اما در كنار گذاشتن برخي از اين نيروهاي خدوم و خدمتگزار دلايلي وجود دارد كه نشان مي دهد كه صرفا مخالفت و انتقاد از مشايي و عملكرد وي با عث كنار گذاشتن اين وزرا و مسولين شده است به عبارتي ملاك خدمت در دولت شما عدم مخالفت و انتقاداز مشايي از اولويت بالايي برخوردار است و هر مسوولي از جناب مشايي انتقاد ومخالفت نمايد جايي در ميان شما ندارد .
محمود جان شايد لازم نباشد در باره شخصيت آيت الله مصباح يزدي من حقير برايتان چيزي بگويم كه خود شما آن مرد بزرگ و عالم توانا را بهتر مي شناسيد وارادت ويژه هم در گذشته به ايشان داشته وانشالله الان هم داريد .ايشان شما را از دلسوز ومردمي ترين رئيس جمهوري مي دانستند و الان هم مي دانند نمي دانم يادتان هست در ايام تنفيذ شما توسط مقام معظم رهبري رسانه ها نوشتند به خاطر اعلام حمايت از شما و اينكه اطاعت وهمكاري با شما را براي عموم لازم دانسته و در بحث ولايت فرمودند: عموم مردم لزوم و اهميت ولايت فقيه را درک مي کنند ولي برخي خواص مسووليت پذير رهبري را مانند رييس جمهوري يک شخصيت سياسي و نفر اول در کشور مي دانند در حالي که اين دو تعريف تفاوت ماهوي با يکديگر دارد.و بااشاره به اين که ولي فقيه جانشين امام زمان(عج) بوده ولي رييس جمهوري را مردم انتخاب مي کنند، يادآور شد ند:
وقتي رييس جمهوري از جانب رهبري نصب و تاييد مي شود به عامل او تبديل شده و از اين پرتو نور بر او نيز تابيده مي شود.و ادامه دادند: وقتي رياست جمهوري حکم ولي فقيه را دريافت کرد اطاعت از او نيز چون اطاعت از خداست.چه هجمه عظيمي عليه وي در داخل وخارج راه انداختند وحتي در ميان اصولگرايان نيز مورد انتقاد شديد قرار گرفتند .
اما الان ايشان از شخص شما به خاطر حمايت بي چون و چراي شما از مشايي انتقاد كرده در حيرت بوده و مي گويند بیش از ۹۰ درصد معتقدم که او سحر شده است! این وضعیت ابداً طبیعی نیست. هیچ آدم عاقلی چنین کارهائی نمی‌کند، مگر آنکه اختیار از او سلب شده باشد. این کارها هیچ توجیهی ندارند اما دوستان مشايي در دولت شما و رسانه رسمي دولت تاب تحمل اين جملات را نداشته وايشان را تهديد مي كنند.
محمود جان امروزه نه تنها دوستان بلكه دشمنان شما ونظام نسبت به پاكي و ساده زيستي شما معترفند و همانگونه كه در شعارهايتان مبارزه با رانت خواري و اجراي عدالت يكسان براي همه را سر لوحه كارتان قرار داديد در عمل نيز شما وخانواده تان از هر مسئله و اتهامي مبرا بوده وهستيد واين ساده زيستي شما مايه مباهات نظام است .اما اگر به گذشته نگاهي بياندازيد ياران حلقه نزديد شما در چند سال گذشته چه كساني بودند والان چه كساني هستند وقتي صفحه جادويي تلويزيون يا صفحات نشريات ورسانه ها را مي بينيم چشممان به جناب مشايي و رحيمي و بقايي مي افتد همانهايي كه چندين سال است حرف و حديث هاي فراواني در باره آنان زده مي شود ازاتهامات اقصادي گرفته تا تشكيل باندهاي محفلي و... بنده قصد تاييد يا تكذيب ادعاي هاي مطرح شده كه هر روز بر ابعاد آن افزوده مي شود را ندارم اما مسئله اي كه وجود دارد اين است اين عده متهم هستند وا تهام آنها در سطح گسترده اي پخش شده و ذهنيت بسيار بدي نسبت به افراد فوق ميان مردم وبسياري از بزرگان و روحانيون مراجع بوجود آمده است.
برادر محمود به اين جملات نيز توجه كنيد لقمان در ضمن نصیحتی به فرزندش مي گويد:مَنْ یدْخُلْ مَدَاخِلَ السُّوءِ یتَّهَمْ وَ مَنْ یقَارِنْ قَرِینَ السَّوْءِ لاَ یسْلَمْ وَ مَنْ لاَ یمْلِك لِسَانَهُ ینْدَم؛ [كافی، ج 2، ص 642] هر كس كه در مكان‏های بد وارد شود، متهم می‏گردد و هر كس كه با بدان هم‏نشینی كند، سالم نمی‏ماند و كسی كه مالك زبانش نباشد، پشیمان شود و پیامبر گرامی اسلام صلی‏الله‏علیه‏و‏آله می‏فرماید:قَالَ مَنْ كانَ یؤمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیوْمِ الاْخِرِ فَلاَ یقِفَنَّ مَوَاقِفَ التُّهَمَةِ؛ [مستدرك الوسائل، ج 8، ص 340.]هر كس كه به خدا و قیامت ایمان دارد، نباید در مواضع تهمت بایستد. شما تكليفمان را روشن كنيد از يك طرف مراجع و روحانيت ودلسوزان نظام از معدود افرادي كه در كنارت نشسته اند انتقاد نموده و خواهان براعت شما از آنان هستند و همان محمود سالهاي 85و84را مي خواهند واز طرفي شما همچنان بر مواضعتان پاي مي فشاريد و حمايت ازآقايان را براي خود افتخار مي دانيد.
محمود جان بشكن؛ بشكن اين حصار را ،حصاري كه در حال جدا كردن شما از خيلي ها و خيلي چيزها است . رئيس جمهور مردمي ومكتبي ،همچون گذشته آستين همت را بالا بزن و ازاين امتحان نيز پيروز بيرون بيا .امروزه كشور با چالشهاي مواجه هست از وزارتخانه هاي بي وزير اختلافهاي خسته كنده با مجلس و دعواي هاي جاري ديگر همه را خسته كرده است .
امروز خيلي ها با دمشان گردو مي شكنند از منافقين ومعاندين ديروز وامروز گرفته تا دوستان ديروز و بي بصيرتهاي امروز ،از امريكا و اسرائيل گرفته تا رژيم هاي جعلي وبي هويت عربي منطقه امروز نه وقت قهر كردن است ونه وقت لج ولجبازي است، وقت همت است و كار امروز نه تنها چشم وگوش دشمنان به شماست هر عمل و گفتارتان را به دقت مي شنوند ومي بينند دوستانتان و مردم فهميم وبا بصيرت ايران اسلامي نيز به نگراني مواضعتان را رصد مي كنند تا ببينند كه شما چكونه از پس اين امتحان بزرگ به سلامت بيرون خواهيد آمد . و توفيق خدمت رساني به مردم ايران را چگونه به سرانجام خواهيد رساند.

رشيد غريبي اندبيلي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.